Świstokliki

wtorek, 13 sierpnia 2013

ROZDZIAŁ 3

Zaproszenie Anny to był doskonały pomysł,gdy się szykowałem uświadomiłem sobie,że bardzo
mi na niej zależy,gdy przyszyłem pod jej dom i otworzyła mi drzwi jej tata zobaczyłem Anie w pięknej
długiej czarnej sukience wyglądała tak pięknie że Maksowi zaczęło bić szybciej serce,była to dziewczyna która rzadko chodziła w sukienkach,spódniczkach wolała spodnie nawet w lato,właśnie wtedy uświadomił sobie,że ją kocha ale nie chce zepsuć ich przyjaźni bo nie wie co ona do niego czuje.Wsiadł z nią do auta i pojechali na bal,wszystko było doskonałe.Pod koniec odprowadził ją do domu i siadł przed komputer w szufladzie pod biurkiem przypadkowo znalazł list i go odczytał,był bardzo zaskoczony gdyż był to list od Anny ale bardzo stary i nie otwierany pewnie mama wróciła mu go do szafki której długo nie otwierał bo zgubił do niej kluczyk.Był bardzo zdziwiony ale i szczęśliwy.Następnego dnia od razu przyszedł do Ani i powiedział jej o liście,dziewczyna myślała że go przeczytał od  razu jak go dostał i nic do niej nie czuł oprócz przyjaciela,a tu sie okazało że inaczej.Maks od razu wpadł na pomysł żeby iść z nią na randkę i tam spytać się jej o chodzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy